KudoZ home » English to Czech » Telecom(munications)

converter kits sold for appliances

Czech translation: nepoužívejte univerzální adaptéry


09:56 Feb 19, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: converter kits sold for appliances
Do not use converter kits sold for appliances to power your HP iPAQ

Děkuji všem za předchozí odpovědi, tohle je pro dnešek poslední dotaz.
Jirina Nevosadova
Czech Republic
Czech translation:nepoužívejte univerzální adaptéry
Explanation:
nepoužívejte univerzální/adaptéry...
nepoužívejte adaptéry se sadou univerzálních koncovek...


Např. na notebooky se prodává univerzální adaptér se sadou několika různých koncovek.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-02-19 10:02:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.okcomputers.cz/univerzalni-napajeci-adapter/d-552...

http://www.okcomputers.cz/autoadapter-sunny-k-notebooku-univ...
Selected response from:

Prokop Vantuch
Czech Republic
Grading comment
Thanks a lot.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nepoužívejte univerzální adaptéry
Prokop Vantuch
4 +1k napájení tohoto přístroje nepoužívejte adaptéry
Martin Janda


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
k napájení tohoto přístroje nepoužívejte adaptéry


Explanation:
... určené pro domácí(kuchyňské) spotřebiče

(sorry, nevešlo se)

Martin Janda
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Díky za cenné rady. Tohle nebyl "můj šálek čaje" a můj obvyklý konzultant dnes není k dosažení.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik: To vystihuje smysl pokynu.
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nepoužívejte univerzální adaptéry


Explanation:
nepoužívejte univerzální/adaptéry...
nepoužívejte adaptéry se sadou univerzálních koncovek...


Např. na notebooky se prodává univerzální adaptér se sadou několika různých koncovek.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-02-19 10:02:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.okcomputers.cz/univerzalni-napajeci-adapter/d-552...

http://www.okcomputers.cz/autoadapter-sunny-k-notebooku-univ...

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks a lot.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslav Suchánek
3 hrs
  -> Díky!