KudoZ home » English to Czech » Telecom(munications)

telephone toll

Czech translation: informace o telefonních poplatcích, uskutečněných hovorech a účastníkovi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:telephone toll
Czech translation:informace o telefonních poplatcích, uskutečněných hovorech a účastníkovi
Entered by: Radovan Pletka

21:46 Feb 21, 2005
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Telecom(munications)
English term or phrase: telephone toll
Kontext
E: telephone toll and subscriber information
CZ: informace o uživateli, volaných/přijímaných číslech a telefonních poplatcích

Ma nekdo lepsi napad?
Info pro pretty: Ve slovniku se toll uvadi jako mytne, ale tohle se tyka telefonu
Radovan Pletka
informace o telefonních poplatcích, uskutečněných hovorech a účastníkovi
Explanation:
anebo:
informace o účastníkovi a telefonních poplatcích včetně podrobného výpisu (uskutečněných) hovorů

Subscriber v terminologii Telecomu je účastník.
Selected response from:

Hynek Palatin
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2informace o telefonních poplatcích, uskutečněných hovorech a účastníkovi
Hynek Palatin
4telefonní hovory
Jan Kolbaba
4 -1pocet vstupnych a vystupnych informacii uzivatelov ( o uzivateloch )Maria Chmelarova


Discussion entries: 9





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
pocet vstupnych a vystupnych informacii uzivatelov ( o uzivateloch )


Explanation:
"pane kolego".... toll-nie je len dan, poplatok, myto a ....ale aj sound or signal.....alebo pocet, mnozstvo ( po anglicky amount of, or ... )
ako napriklad : The flood took a toll of a hundred lives.

Telefonne pocitace zaznamenavaju vsetky pokusy o spojenie sa s volanym aj ked nedojde k hovoru...(staci si pozriet nejaku "dobru" americku detektivku ako napriklad naposledy CSI....)
From my desk to your: free of charge, but....well...

Namiesto vyrazov "odchozi a prichozi, dajte tomu nejaku fazonu ako napriklad " vstupne a vystupne " hovory.

Cela veta by tiez nazaskodila.

Maria Chmelarova
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomas750: Termíny "odchozí" a "příchozí hovory" jsou v češtině dost vžité.
4 hrs

disagree  Hynek Palatin: "počet vstupních a výstupních informací" určitě není dobrá fazóna, pokud jste to nemyslela z legrace
5 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
informace o telefonních poplatcích, uskutečněných hovorech a účastníkovi


Explanation:
anebo:
informace o účastníkovi a telefonních poplatcích včetně podrobného výpisu (uskutečněných) hovorů

Subscriber v terminologii Telecomu je účastník.

Hynek Palatin
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jirina Nevosadova
4 hrs

agree  popro
16 days

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
telefonní hovory


Explanation:
telefonní hovory a informace o účastníkovi

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 30 mins (2005-02-22 09:16:56 GMT)
--------------------------------------------------

Telephone toll skutečně znamená veškeré informace o hovorech.(délka hovoru, cena, čas spojení, zůstatky atd atd). Proč to tedy také nepoužít jednoduchý překlad \"telefonní hovory\" ?

Jan Kolbaba
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8