KudoZ home » English to Czech » Textiles / Clothing / Fashion

interfacing

Czech translation: výztužná oděvní vložka


21:39 Mar 14, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion / tailoring
English term or phrase: interfacing
A piece of firm fabric or other material inserted and usually sewn between the layers of a garment to thicken or stiffen it.
Neznate prosim nekdo cesky ekvivalent? V mem textu jde o vnitrni vrstvu kabatu.
Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Czech translation:výztužná oděvní vložka
Explanation:
Možná i pouze "oděvní vložka", bude záležet na kontextu.

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2008-03-14 22:30:02 GMT)
--------------------------------------------------

Mela jsem na mysli vnitrni vyztuznou vlozku, ktera je mezi horni a spodni vrstvou. Z ceho je tato vnitrni vlozka?

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2008-03-14 22:31:43 GMT)
--------------------------------------------------

Jestlize nevime z ceho vlozka je, tak bych to potom zrejme nazvala pouze "vnitrni vlozka".
Selected response from:

lingua chick
United Kingdom
Grading comment
Díky za pomoc.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4látková výztuha, výztuha z plátna
luciiebe
4výztužná oděvní vložka
lingua chick
4 -1paralelni, propojeni, propojovaci, spojovaci atd.Veronq


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
paralelni, propojeni, propojovaci, spojovaci atd.


Explanation:
interfacing = paralelni, propojeni, propojovaci, spojovaci atd.

Veronq
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Martin Janda: milá dámo, než odpovíte, přečtěte si zadání... opsat slova ze slovníku umíme taky.
58 mins

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
výztužná oděvní vložka


Explanation:
Možná i pouze "oděvní vložka", bude záležet na kontextu.

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2008-03-14 22:30:02 GMT)
--------------------------------------------------

Mela jsem na mysli vnitrni vyztuznou vlozku, ktera je mezi horni a spodni vrstvou. Z ceho je tato vnitrni vlozka?

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2008-03-14 22:31:43 GMT)
--------------------------------------------------

Jestlize nevime z ceho vlozka je, tak bych to potom zrejme nazvala pouze "vnitrni vlozka".

lingua chick
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 1
Grading comment
Díky za pomoc.
Notes to answerer
Asker: No nevím, v tomto kontextu jsem to nenašla, vložka u kabátu bývá vrstva nejblíž k tělu, která se dá případně odepnout

Asker: Je z plátna. Ale slovo "vložka" znamená, že se dá vyjmout, a tady jde o vnitřní vrstvu, která je do kabát pevně všitá.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
látková výztuha, výztuha z plátna


Explanation:
nebo primo typ latky: napr. nylonová výztuha, výztuha z plátna


    Reference: http://www.armypoint.cz/svetr-95/d-90242/
luciiebe
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4