KudoZ home » English to Czech » Textiles / Clothing / Fashion

day-to-day, out and about

Czech translation: Pro každodenní nošení na venkově


14:57 Apr 6, 2008
English to Czech translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: day-to-day, out and about
Jde o nadpis odstavce, který se věnuje vhodnému pánskému oblečení určenému k nošení na venkově. Žádný jiný kontext k tomu nemám a vůbec si s tím nevím rady.
Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Czech translation:Pro každodenní nošení na venkově
Explanation:
prelozila bych to uplne volne, do nazvu odstavce bych zahrnula o cem se v nem pise.. treba jednoduse: Pánský oděv na venkov,
nebo uplne z jineho soudku: Pro každodenní nošení na venkově..
atd.
Selected response from:

luciiebe
Czech Republic
Grading comment
Díky, byla jste nejrychlejší.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1každodenní trvalé nošení
Martin König
4oblečení pro denní nošení na ven
Alice Hegrova
3Pro každodenní nošení na venkově
luciiebe


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pro každodenní nošení na venkově


Explanation:
prelozila bych to uplne volne, do nazvu odstavce bych zahrnula o cem se v nem pise.. treba jednoduse: Pánský oděv na venkov,
nebo uplne z jineho soudku: Pro každodenní nošení na venkově..
atd.


luciiebe
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Díky, byla jste nejrychlejší.
Notes to answerer
Asker: Mně hlavně nedává smysl to out and about, znám to jenom ve významu "zotavit se po nemoci"


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oblečení pro denní nošení na ven


Explanation:
Pokud by byl k dispozici kontext, tak by šlo zvolit třeba také cestovní oblečení, outdoorové oblečení, funkční oblečení, oblečení do přírody apod.

Alice Hegrova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 35

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
každodenní trvalé nošení


Explanation:
Já bych řekl, že to "trvalé" je dost důležité - jak ti redneci nosí pořáde jedno a totéž, po celý den. Ten venkov asi bude prostupovat celým dílem, takže ho tam není třeba zmiňovat.

Aha - co "celodenní"?

Martin König
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srubkova
9 hrs