KudoZ home » English to Czech » Tourism & Travel

Eternally vibrant… the Egypt dreams are made of!

Czech translation: věčně vibrující atmosféra, v níž se spřádají egyptské sny


13:08 Feb 5, 2009
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Tourism & Travel
English term or phrase: Eternally vibrant… the Egypt dreams are made of!
hledam nejaky vystizny a originalni preklad, je to pro cestovku
kdo ma nejaky napad
predchazi tomu veta : From Aswan to Luxor, every stopover brings you into close contact with mythological wonders, world-famous temples, the hustle of everyday life and the bustle of the souks.
klara1808
France
Czech translation:věčně vibrující atmosféra, v níž se spřádají egyptské sny
Explanation:
.
Selected response from:

Jiri Kortus
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1věčně vibrující atmosféra, v níž se spřádají egyptské sny
Jiri Kortus
3Od věků navěky plný energie...to je egyptský sen!
Lubomir Moudry
3věčně pulzující svět... ve kterém se (s)plní i sny faraónů
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
eternally vibrant… the egypt dreams are made of!
věčně vibrující atmosféra, v níž se spřádají egyptské sny


Explanation:
.

Jiri Kortus
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petr jaeger: tohle je hezke :)
1 hr
  -> Díky

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
eternally vibrant… the egypt dreams are made of!
věčně pulzující svět... ve kterém se (s)plní i sny faraónů


Explanation:
Volný posun slov...

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
eternally vibrant… the egypt dreams are made of!
Od věků navěky plný energie...to je egyptský sen!


Explanation:
S touto frází se asi nedá dělat nic jiného, než ji pojmout hezky zvolna. Rozum bych zde vypnul (o to v reklamních sloganech ani nejde, že;-)

Lubomir Moudry
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech