KudoZ home » English to Danish » Art/Literary

Biblical proverbs

Danish translation: See the explanation


09:26 May 23, 2002
English to Danish translations [PRO]
Art/Literary / Biblical proverbs
English term or phrase: Biblical proverbs
I'm looking for excellent links to bible translation sites that translates passages into different languages - in this particular case - ONLY Danish.
Gitte Gifford
Danish translation:See the explanation
Explanation:
Prøv at gå ind på Det Danske Bibelselskabs hjemmeside,
www.bibelselskabet.dk/index.asp
Der kan man slå op i biblen, ligesom det er muligt at finde andre oplysninger eller at kontakte selskabet. Jeg håber, det hjælper lidt.
Selected response from:

ush
Denmark
Grading comment
Mange tak - det er faktis et godt link hvis man ved hvordan man søger på siden. De ansatte kan dog kontaktes pr. tlf. og er meget hjælpsomme.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1See the explanation
ush
4 -1bibelske ordsprog / ordsprog fra biblen
Barbara Østergaard


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
See the explanation


Explanation:
Prøv at gå ind på Det Danske Bibelselskabs hjemmeside,
www.bibelselskabet.dk/index.asp
Der kan man slå op i biblen, ligesom det er muligt at finde andre oplysninger eller at kontakte selskabet. Jeg håber, det hjælper lidt.


    Reference: http://www.bibelselskabet.dk/index.asp
ush
Denmark
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 58
Grading comment
Mange tak - det er faktis et godt link hvis man ved hvordan man søger på siden. De ansatte kan dog kontaktes pr. tlf. og er meget hjælpsomme.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxlone: I believe that the asker asked for sites only, not a translation
1 hr

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
bibelske ordsprog / ordsprog fra biblen


Explanation:
Men søger du rent faktisk links, eller blot en oversættelse af "biblical proverbs"...?

Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Lisbeth Mejer: nja, nok svarer bevingede ord
2 mins
  -> ikke forstået...?