KudoZ home » English to Danish » Art/Literary

on a stick

Danish translation: på dåse / lige til at spise


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:on a stick
Danish translation:på dåse / lige til at spise
Entered by: Britta Tvede

12:55 Jul 8, 2002
English to Danish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: on a stick
Dr. Armour! she muttered. That is sex on a stick.

Sætningen udtales af en kvindelig fotograf ved synet af en mand, der ligner en græsk gud.

Jeg kan ikke lige finde et passende udtryk, så jeg håber på lidt hjælp.
Britta Tvede
Sex på dåse
Explanation:
lidt a la 'han er lige til at spise'.
Selected response from:

Christina Clark
Denmark
Grading comment
Tak for hjælpen.
:-)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5et sexet stykkexxxlone
4Sex på dåse
Christina Clark


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
et sexet stykke


Explanation:
eller "et sexet stykke mandfolk"

Good luck!


    x
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sex på dåse


Explanation:
lidt a la 'han er lige til at spise'.

Christina Clark
Denmark
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 230
Grading comment
Tak for hjælpen.
:-)