KudoZ home » English to Danish » Automotive / Cars & Trucks

drag truck

Danish translation: drag truck


12:08 Mar 19, 2007
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: drag truck
vedhæfter link. Hvad kalder man sådan en karl?

http://www.dragtrucks.com/index1.html
Marianne Sorensen
Denmark
Danish translation:drag truck
Explanation:
Du bør efter min mening ikke oversætte. Som med "chopper", "hot rod", "dragster", "monster truck"...
Selected response from:

Tom Steen
Grading comment
Bedre sent end aldrig! Sidder lige og rydder op!
Tak og mange hilsner
Marianne
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4drag truckTom Steen
4åben varevognNetLynx
3draglastbilSuzanne Blangsted


Discussion entries: 1





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
draglastbil


Explanation:
det findes på internettet som draglastbil, dragbil, osv.

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 68

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
åben varevogn


Explanation:
- ihvertfald i mine unge dage. :)

NetLynx
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 68

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drag truck


Explanation:
Du bør efter min mening ikke oversætte. Som med "chopper", "hot rod", "dragster", "monster truck"...

Tom Steen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bedre sent end aldrig! Sidder lige og rydder op!
Tak og mange hilsner
Marianne