KudoZ home » English to Danish » Bus/Financial

value and risk management

Danish translation: Værdi- og risikostyring


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:value and risk management
Danish translation:Værdi- og risikostyring
Entered by: Birgitte Engelbrechtsen

08:50 Apr 2, 2003
English to Danish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: value and risk management
None (an item in a list)
Randi Stenstrop
Værdi- og risikostyring
Explanation:
Ifølge økonomisk ordbog oversættes value oftest med værdi og risk management er et kendt udtryk, som skal oversættes risikostyring
Selected response from:

Birgitte Engelbrechtsen
Denmark
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Værdi- og risikostyringBirgitte Engelbrechtsen
4kapital- og risikostyringCecilia Gammeltoft-Hansen


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kapital- og risikostyring


Explanation:
Kvalificeret gæt

Cecilia Gammeltoft-Hansen
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 437

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Værdi- og risikostyring


Explanation:
Ifølge økonomisk ordbog oversættes value oftest med værdi og risk management er et kendt udtryk, som skal oversættes risikostyring

Birgitte Engelbrechtsen
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Østergaard
2 hrs

agree  Lisbeth Mejer
4 hrs

agree  Suzanne Blangsted
4 hrs