KudoZ home » English to Danish » Bus/Financial

cash equitisation

Danish translation: kontanter, der kan konverteres til aktier


14:45 Jul 4, 2003
English to Danish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: cash equitisation
omdannelse af kontanter til aktier
Helle Kaiser-Nielsen
United Kingdom
Danish translation:kontanter, der kan konverteres til aktier
Explanation:
Hvad med en lidt "alternativ" oversættelse?

Mit bud, men jeg gætter...
Selected response from:

Barbara Østergaard
Denmark
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4likviditetskonvertering til aktierxxxlone
1 +1kontanter, der kan konverteres til aktier
Barbara Østergaard


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
kontanter, der kan konverteres til aktier


Explanation:
Hvad med en lidt "alternativ" oversættelse?

Mit bud, men jeg gætter...

Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christina Clark: Ja, noget i den dur. Det er en ombytning af penge til futureskontrakter. Det er i hvert fald hvad Københavns Fondsbørs siger.
45 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
likviditetskonvertering til aktier


Explanation:
et andet forslag...


    x
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933