KudoZ home » English to Danish » Electronics / Elect Eng

a three condition pendant transmitter

Danish translation: bæltet transmitter med tre signaler


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a three condition pendant transmitter
Danish translation:bæltet transmitter med tre signaler
Entered by: Suzanne Blangsted

17:49 Jan 18, 2008
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: a three condition pendant transmitter
The pendant transmitter is able to send three different conditions..

It is one of those small alarm transmitters often carried in your belt. I The problem is "condition" - what is it exactly here? And what would you call a pendant transmitter in Danish?
Quest4
bæltet transmitter med tre signaler
Explanation:
en transmitter (sender), som sidder på bæltet og kan sende signaler under tre forskellig forhold. Tjek google eller ask.com
Selected response from:

Suzanne Blangsted
Grading comment
Jeg valgte bæltesender med tre signaler. Gav lidt konflikt, da signal anvendes på flere måder, men nok bedste løsning.
Tak til jer begge for hjælpen.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bæltet transmitter med tre signalerSuzanne Blangsted
4bælte alarm med tre funktionerMichael Lange


Discussion entries: 2





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bælte alarm med tre funktioner


Explanation:
Hvis det er en alarm må det jo være en bælte alarm men da den også kunne transmitere andet må du modificere alarm til det den så gør. Det er mit bedste bud

Michael Lange
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 3

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bæltet transmitter med tre signaler


Explanation:
en transmitter (sender), som sidder på bæltet og kan sende signaler under tre forskellig forhold. Tjek google eller ask.com

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 53
Grading comment
Jeg valgte bæltesender med tre signaler. Gav lidt konflikt, da signal anvendes på flere måder, men nok bedste løsning.
Tak til jer begge for hjælpen.