KudoZ home » English to Danish » Electronics / Elect Eng

Rutebindingskoder

Danish translation: routing link codes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Rutebindingskoder
Danish translation:routing link codes
Entered by: Steen Johnsen

16:45 Feb 23, 2009
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Rutebindingskoder
Taken from a PPP about reduction of costs.

The word appears on a bullet pointed stock list together with "Takststyring".
Steen Johnsen
Brazil
routing link codes
Explanation:
Udtrykket "rutebinding" bruges også i Microsoft Navision, og Microsofts sprogportal giver "routing link" som den engelske kildeterm for "rutebinding" og det lader også til at blive brug i forbindelse med.

Se evt. diskussionen om hvad det er på denne adresse:http://www.mibuso.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=27418&view=...
- plus forklaringen på nedenstående link. Håber det hjælper...

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2009-02-23 17:27:39 GMT)
--------------------------------------------------

Her også lige linket til Microsofts ganske nyttige sprogportal, hvis nogen ikke skulle kende den: http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx
Selected response from:

Mette Melchior
Sweden
Grading comment
Tak for hjælpen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4routing link codes
Mette Melchior
3codes for route contractsSuzanne Blangsted
Summary of reference entries provided
Omtale af såkaldte "rutebindingskoder"
Mette Melchior

  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rutebindingskoder
codes for route contracts


Explanation:
Danish to English :)

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 53

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rutebindingskoder
routing link codes


Explanation:
Udtrykket "rutebinding" bruges også i Microsoft Navision, og Microsofts sprogportal giver "routing link" som den engelske kildeterm for "rutebinding" og det lader også til at blive brug i forbindelse med.

Se evt. diskussionen om hvad det er på denne adresse:http://www.mibuso.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=27418&view=...
- plus forklaringen på nedenstående link. Håber det hjælper...

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2009-02-23 17:27:39 GMT)
--------------------------------------------------

Her også lige linket til Microsofts ganske nyttige sprogportal, hvis nogen ikke skulle kende den: http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx

Example sentence(s):
  • Routing Link Codes significantly reduce the number, complexity and maintenance of Bills of Material and Routings, because you can link the material on a Bill of Material to a specific operational step on a Routing. Most systems require you to hard code on

    Reference: http://www.bcinc.net/main_nav_pages/manufacturing.html
Mette Melchior
Sweden
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Tak for hjælpen!




Reference comments


25 mins
Reference: Omtale af såkaldte "rutebindingskoder"

Reference information:
Termen er brugt på denne side, hvor koderne også beskrives. Siden har dog en del halvmærkelige formuleringer og sproglige fejl, så du kan også tilbyde at læse korrektur på deres hjemmeside bagefter ;-)


    Reference: http://www.logica.dk/l%C3%B8sninger/400006071#phantom
Mette Melchior
Sweden
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 12