KudoZ home » English to Danish » Electronics / Elect Eng

conformity

Danish translation: Overensstemmelse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:conformity
Danish translation:Overensstemmelse
Entered by: Dan Schioenning Larsen

16:21 Jun 28, 2004
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: conformity
"For a full list of safety and conformity information, refer to..."

Det handler om elektronisk overvågningsudstyr. Sikkerhedsanvisninger.
Dan Schioenning Larsen
Romania
Overensstemmelse
Explanation:
See web page for an example.
Selected response from:

Shaun Friel
United Kingdom
Grading comment
Jeg valgte denne. Det var også det jeg selv havde tænkt, men kom lidt i tvivl. Tak til alle for jeres svar.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1specifikationskrav
Barbara Østergaard
4 +1konformitetxxxlone
5Overensstemmelse
Shaun Friel


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Overensstemmelse


Explanation:
See web page for an example.


    Reference: http://www.ebst.dk/byggevaredirektivet_attesteringuddybning/...
Shaun Friel
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Jeg valgte denne. Det var også det jeg selv havde tænkt, men kom lidt i tvivl. Tak til alle for jeres svar.

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
konformitet


Explanation:
Håber det hjælper dig!


    Reference: http://europa.eu.int/geninfo/accessibility_policy_da.htm
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxschwensen: Den ser man meget. "Konformitetserklæring" f.eks.
3 hrs
  -> Mange tak!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
specifikationskrav


Explanation:
Jeg tror faktisk, jeg ville oversætte det således...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 45 mins (2004-06-28 18:06:22 GMT)
--------------------------------------------------

Men har selvfølgelig ikke set kontekst, så den er stadig usikker ;-)

Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NetLynx: Dette kunne være den rigtige oversættelse.
1 day1 hr