KudoZ home » English to Danish » Human Resources

preliminary practice

Danish translation: gennemarbejder på forhånd ideforslag


10:31 Aug 6, 2004
English to Danish translations [PRO]
Human Resources / Personlighedsprofiler
English term or phrase: preliminary practice
"Working ideas out in preliminary practice."

Det handler om en personlighedstype, der gør dette!

Ellers er han/hun: ordensmenneske, snedig, analytisk, følsom, fokuseret, metodisk, omhyggelig, målbevidst, sparsommelig.

På forhånd tak.
Rikke Stenlev
Denmark
Danish translation:gennemarbejder på forhånd ideforslag
Explanation:
en rigtig kontornusser og 'teacher's pet'

Pia
Selected response from:

Pia Walker
Grading comment
Den køber jeg - tak for svaret.
Rikke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prøvestadieSuzanne Blangsted
3gennemarbejder på forhånd ideforslag
Pia Walker
3godt forberedt
Terence Ajbro


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
godt forberedt


Explanation:
eller noget med "sætter sig ind i tingene på forhånd" eller "træffer praktiske forberedelser".

Terence Ajbro
Sweden
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prøvestadie


Explanation:
prøvestadie har mange "hits" på googles

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gennemarbejder på forhånd ideforslag


Explanation:
en rigtig kontornusser og 'teacher's pet'

Pia

Pia Walker
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Den køber jeg - tak for svaret.
Rikke