KudoZ home » English to Danish » Marketing

agral

Danish translation: overfladeaktivt middel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:agral
Danish translation:overfladeaktivt middel
Entered by: xxxschwensen

08:52 Jun 12, 2002
English to Danish translations [PRO]
Marketing / Protective clothing
English term or phrase: agral
Water & Agral

(protective clothing - penetration percentage)
Kate Persson
Denmark
overfladeaktive stoffer/midler
Explanation:
Hvis du kigger i Eurodicautom under "surfactant", får du denne oversættelse, som jeg tror kan bruges i dette sammenhæng.

Suerte,

Anna
Selected response from:

xxxschwensen
Grading comment
Mange tak.

Jeg har studeret ordet efter dine anvisninger.

Så blev den opgave færdig.

MVH
Kate

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Agral
Barbara Østergaard
4overfladeaktive stoffer/midlerxxxschwensen
4LandbrugKjeld Holm
4Agral 90: A versatile, non-ionic surfactant that improves uptakeInge Festesen


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Agral 90: A versatile, non-ionic surfactant that improves uptake


Explanation:
Found in google, doesn't need translation

Inge Festesen
Germany
Native speaker of: German
PRO pts in pair: 4

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Landbrug


Explanation:
Hvis det er ordet Agral, du spørger efter.
Hvis det er parantesen, må det være beskyttelsesdragt - gennemtrængningsprocent.

Mvh
Kjeld


Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 402

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
overfladeaktive stoffer/midler


Explanation:
Hvis du kigger i Eurodicautom under "surfactant", får du denne oversættelse, som jeg tror kan bruges i dette sammenhæng.

Suerte,

Anna

xxxschwensen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 54
Grading comment
Mange tak.

Jeg har studeret ordet efter dine anvisninger.

Så blev den opgave færdig.

MVH
Kate

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Agral


Explanation:
Agral er et varemærke. Se f.eks. nedenstående links, eller lav en søgning på Google på "Agral is (a registered trademark)".

Hilsen Barbara


    www.nomix-chipman.co.uk/profess/ technical/TDS/dextrone.htm
    www.noracconcepts.com/norac%5CNorSite.nsf/ WebLabel/ACTIVOL?OpenDocument
Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 356