KudoZ home » English to Danish » Marketing

retention rate

Danish translation: kundeloyalitet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:retention rate
Danish translation:kundeloyalitet
Entered by: Kjeld Holm

11:36 Aug 12, 2002
English to Danish translations [Non-PRO]
Marketing / web-site
English term or phrase: retention rate
we also have the highest corporate customer retention rate in the industry.

Er det for negativt klingende at sige bibeholde/holde på kunderne?
Christina Clark
Denmark
kundeloyalitet
Explanation:
vi har også branchens højeste kundeloyalitet.
Selected response from:

Kjeld Holm
Grading comment
Mange tak.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kundeloyalitetKjeld Holm
4---
Barbara Østergaard


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kundeloyalitet


Explanation:
vi har også branchens højeste kundeloyalitet.

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 402
Grading comment
Mange tak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted
3 hrs

agree  xxxschwensen
6 hrs

1 day4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
---


Explanation:
Hvis det skal understreges, at virksomheden er god til at holde på kunder, kunne du evt. oversætte til kundefastholdelsesprocent. Kundefastholdelse bruges ofte i sådanne sammenhænge. Du kunne også vælge at omskrive, således at det understreges at der er tale om virksomhedskunder, f.eks. den virksomhed/det selskab/firma, der har flest faste virksomhedskunder.

Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 356