KudoZ home » English to Danish » Marketing

value added services

Danish translation: værdiforøgende ydelser


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:value added services
Danish translation:værdiforøgende ydelser
Entered by: xxxfos2002

07:53 Jul 4, 2003
English to Danish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: value added services
Jeg vil lige sikre mig, at jeg har fat i den rette ende her.
Kan begrebet oversættes ordret med salgsfremmende ydelser eller findes der en anden gængs term?
Gitte Gifford
værdiforøgende ydelser
Explanation:
Det kan f.eks. være forskellige serviceydelser som vedligeholdelse, reparationer osv. efter køb af et produkt.

Med venlig hilsen
Frits Overgaard Sørensen
Selected response from:

xxxfos2002
Grading comment
Tak for hjælpen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1værdiforøgende ydelserxxxfos2002
4tillægstjenester
PCovs


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
værdiforøgende ydelser


Explanation:
Det kan f.eks. være forskellige serviceydelser som vedligeholdelse, reparationer osv. efter køb af et produkt.

Med venlig hilsen
Frits Overgaard Sørensen

xxxfos2002
PRO pts in pair: 32
Grading comment
Tak for hjælpen!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Poul Moller: se fx http://www.necanet.org/benefits/
6 mins

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tillægstjenester


Explanation:
Hej, jeg ved godt, du HAR valgt et svar, men jeg syntes lige, jeg ville give dig et alternativ alligevel.

Ifølge ALS Økonomisk Ordbog.

God weekend.
;o)

PCovs
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 189