KudoZ home » English to Danish » Marketing

ACC channel

Danish translation: kanal ACC / tv-kanalen ACC


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ACC channel
Danish translation:kanal ACC / tv-kanalen ACC
Entered by: Kate Persson

13:16 Nov 4, 2003
English to Danish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: ACC channel
Opremsning af segmenter, hvor en producent af hygiejneartikler afsætter sine produkter.
Kate Persson
Denmark
kanal ACC / tv-kanalen ACC
Explanation:
Hm, hvis der er tale om afsætning via en tv-kanal, altså en form for tv-shop, ville jeg oversætte som ovenfor.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2003-11-04 13:30:53 GMT)
--------------------------------------------------

Kanal ACC skulle det selvfølgelig evt. være (frem for kanal ACC med småt)...
Selected response from:

Barbara Østergaard
Denmark
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kanal ACC / tv-kanalen ACC
Barbara Østergaard
2eksisterende (kunde-)konti
Mads Grøftehauge


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
acc channel
kanal ACC / tv-kanalen ACC


Explanation:
Hm, hvis der er tale om afsætning via en tv-kanal, altså en form for tv-shop, ville jeg oversætte som ovenfor.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2003-11-04 13:30:53 GMT)
--------------------------------------------------

Kanal ACC skulle det selvfølgelig evt. være (frem for kanal ACC med småt)...

Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted: det er også det første jeg tænkte på - kanal ACC
2 hrs

1 day30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
acc channel
eksisterende (kunde-)konti


Explanation:
Jeg kommer umiddelbart til at tænke på 'distribution channel'.

ACC kunne være 'accounts' (selvom det burde være Acc., men hvem har hørt om en fejlfri kildetekst...)

Måske giver det mening i din kontekst.

Mvh,
Mads G

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 22 hrs 39 mins (2003-11-06 11:55:39 GMT)
--------------------------------------------------

Måske var det snarere \'konti\' der skulle have været i parentes...

Mads Grøftehauge
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 378