KudoZ home » English to Danish » Marketing / Market Research

help you manage your home better

Danish translation: letter det daglige arbejde


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:help you manage your home better
Danish translation:letter det daglige arbejde
Entered by: Susanne Roelands

12:33 Mar 14, 2007
English to Danish translations [PRO]
Marketing / Market Research / vaskemaskine
English term or phrase: help you manage your home better
The washers are easy to use, save time, and help you manage your home better.

Kan man skrive 'husholdning', eller findes der et bedre udtryk?
Susanne Roelands
Belgium
letter det daglige arbejde
Explanation:
Eller: letter den daglige tilværelse... eller bare "letter arbejdet"...

Hvis det ikke skal blive alt for tungt. Især nok ifm. med marketing.
Selected response from:

Charlotte Langbeen
United States
Grading comment
Tak til alle.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3letter det daglige arbejde
Charlotte Langbeen
4 +2hjælper med at klare hjemmets opgaver på en lettere måde
Poul Moller
5gør det nemmere at klare de (praktiske) opgaver i hjemmet
Pernille Chapman


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hjælper med at klare hjemmets opgaver på en lettere måde


Explanation:
forslag

Poul Moller
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jeanette Brammer
2 mins

agree  Suzanne Blangsted
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
gør det nemmere at klare de (praktiske) opgaver i hjemmet


Explanation:
En variation...Man kunne måske også sige "det daglige arbejde i hjemmet"? I hvert fald synes jeg, Poul er inde på noget af det rigtige.

Pernille Chapman
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
letter det daglige arbejde


Explanation:
Eller: letter den daglige tilværelse... eller bare "letter arbejdet"...

Hvis det ikke skal blive alt for tungt. Især nok ifm. med marketing.


    Reference: http://www.helsingorkommune.dk/upload/hjaelpemidler_husholdn...
    Reference: http://www.domestic-living.info/upload/privatelabels/Domesti...
Charlotte Langbeen
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Tak til alle.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lingua Danica: let at sige, let at læse, let at forstå
4 hrs
  -> Tak for det!

agree  Rikke Lyksbo
5 hrs
  -> Takker.

agree  Pernille Chapman: Det lyder rigtig godt! Måske "letter arbejdet i dagligdagen"?
6 hrs
  -> Takker.