KudoZ home » English to Danish » Marketing / Market Research

unmonitored

Danish translation: automatisk e-mail/ikke overvåget


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:unmonitored
Danish translation:automatisk e-mail/ikke overvåget
Entered by: Pernille Chapman

13:03 Apr 7, 2008
English to Danish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: unmonitored
"This email is sent form an unmonitored mailbox, so please don’t reply directly to this address."

Faktisk er det hele sætningen, der volder mig kvaler...Der er vel en standard måde at sige den slags på, men jeg er desværre aldrig stødt på det!
Pernille Chapman
United Kingdom
Dette er en automatisk e-mail. Svar på denne meddelelse bliver ikke overvåget eller besvaret.
Explanation:
her hvad jeg har fået flere steder fra
Selected response from:

Michael Lange
Denmark
Grading comment
Tak til alle for hurtige og gode svar. Denne her passede rigtig fint i den pågældende sammenhæng.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Dette er en automatisk e-mail. Svar på denne meddelelse bliver ikke overvåget eller besvaret.Michael Lange
4 +1uovervåget
Poul Moller
4uovervåget
Susanne Roelands


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
uovervåget


Explanation:
Denne mail er sendt fra en uovervåget mailboks, så svar ikke direkte til den (e-mail-)adresse.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-04-07 13:11:52 GMT)
--------------------------------------------------

ikke den, men denne adresse...

Poul Moller
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jon Hedemann: lige i øjet ;)
1 day7 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uovervåget


Explanation:
Undlad at besvare denne meddelelse som blev sendt fra en uovervåget e-mailadresse.

Susanne Roelands
Belgium
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Dette er en automatisk e-mail. Svar på denne meddelelse bliver ikke overvåget eller besvaret.


Explanation:
her hvad jeg har fået flere steder fra

Michael Lange
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tak til alle for hurtige og gode svar. Denne her passede rigtig fint i den pågældende sammenhæng.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mette Melchior
2 mins

agree  Eva Harbo Andersen
16 hrs