KudoZ home » English to Danish » Medical: Instruments

HEMOSTASIS ADAPTER ASSEMBLY

Danish translation: Adaptermontering til hæmostase


17:24 Mar 18, 2007
English to Danish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: HEMOSTASIS ADAPTER ASSEMBLY
INSPECT SHEATH INTRODUCER, XXX HEMOSTASIS ADAPTER ASSEMBLY AND ACCESSORIES FOR DEFECTS.
Jytte Crooks
Danish translation:Adaptermontering til hæmostase
Explanation:
mit forslag
Selected response from:

Suzanne Blangsted
Grading comment
Thank you very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Adaptermontering til hæmostaseSuzanne Blangsted
3monteringen af XXX-hæmostaseadapteren
Peter Adolph


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hemostasis adapter assembly
monteringen af XXX-hæmostaseadapteren


Explanation:
Jeg kunne godt bruge noget mere kontekst ... Hvilken teksttype er der tale om? Jeg baserer mit svar på et QRD-dokument vedr. NovoSeven fundet på EMEA's hjemmeside (se linket), dog uden at have fundet termen 'hæmostaseadapteren'. Er 'hemostasis' en del af produktnavnet måske?

Jeg fandt i øvrigt det samme spm., blot i EN-FR-kombinationen på et andet site (se det andet link). Ud fra dét mener jeg, at mit forslag er godt (men jeg aner ikke, om det svar er 100% korrekt). Men måske har andre et bedre bud?




    Reference: http://www.emea.eu.int/humandocs/PDFs/EPAR/Novoseven/H-074-P...
    Reference: http://www.traduguide.com/en/question.asp?q=15140&pg=1
Peter Adolph
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Hej Peter Det er en brugsvejlening om indlæggelse af karkateter - håber det hjælper lidt.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hemostasis adapter assembly
Adaptermontering til hæmostase


Explanation:
mit forslag

Suzanne Blangsted
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 294
Grading comment
Thank you very much