KudoZ home » English to Danish » Medical: Instruments

none recycling sandblaster

Danish translation: sandblæser uden genbrug


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:none recycling sandblaster
Danish translation:sandblæser uden genbrug
Entered by: Alice Wolfe, DDS

16:22 Sep 3, 2008
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments
English term or phrase: none recycling sandblaster
Hele sætningen lyder: Carefully remove the oxide on the facing surfaces with aluminium oxide (110-125 µm) using a none recycling sandblaster.
Sandblæseren kender jeg, men en "none recycling" en?
Alice Wolfe, DDS
United States
sandblæser uden genbrug
Explanation:
Jeg fandt en sandblæser med genbrug (af sand), så logisk set må der så være nogle uden.
Selected response from:

Jeanette Brammer
Grading comment
Tusind tak! Den snupper jeg.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sandblæser uden recirkulation
CharlotteLinder
3sandblæser uden genbrug
Jeanette Brammer


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sandblæser uden genbrug


Explanation:
Jeg fandt en sandblæser med genbrug (af sand), så logisk set må der så være nogle uden.


    Reference: http://www.reno-ff.dk/page750.aspx?groupid=134&recordid702=3...
Jeanette Brammer
Works in field
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Tusind tak! Den snupper jeg.

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sandblæser uden recirkulation


Explanation:
Jeg kan ikke få hits på hele sætningen hos Google, men ordene 'sandblæser' og 'recirkulation' bliver anvendt sammen.


    www.zenith-dental.dk/download/Sikkerhedsdatablade/Aluminiumsoxyd.htm - 72k -
    Reference: http://209.85.215.104/search?q=cache:8wVN4dc-fUkJ:www.tandla...
CharlotteLinder
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4