KudoZ home » English to Danish » Other

Exhumed by scrying eyes

Danish translation: Opgravet af krystalkiggende øjne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Exhumed by scrying eyes
Danish translation:Opgravet af krystalkiggende øjne
Entered by: xxxlone

19:13 Jun 1, 2002
English to Danish translations [Non-PRO]
English term or phrase: Exhumed by scrying eyes
It was found in a verse. It's basiccally just the word scrying I don't know...... "opgravet af *scrying* øjne"
bent hansen
Opgravet af krystalkiggende øjne
Explanation:
Hope this helps you.
Selected response from:

xxxlone
Canada
Grading comment
Det passer til resten af teksten. Krystalkiggende øjne - en der læser fra en krystalkugle, en heks.

Tusind tak :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Eller...Sabine H
5Opgravet af krystalkiggende øjnexxxlone


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Opgravet af krystalkiggende øjne


Explanation:
Hope this helps you.

xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933
Grading comment
Det passer til resten af teksten. Krystalkiggende øjne - en der læser fra en krystalkugle, en heks.

Tusind tak :-)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Eller...


Explanation:
Oversættelsen "opgravet af krystalkiggende øjne" er sådan set korrekt, men når linien kommer fra et vers tror jeg ikke det skal tages så bogstaveligt. Jeg ville hellere bruge den overførte betydning "blotlagt af altseende/gennemborende øjne" eller noget i den retning.

Sabine H
United States
PRO pts in pair: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michael Tettinek
1 day8 hrs