KudoZ home » English to Danish » Other

to come from a powerful state

Danish translation: at have ressourcerne (se øvrige svar)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to come from a powerful state
Danish translation:at have ressourcerne (se øvrige svar)
Entered by: Barbara Østergaard

09:48 Oct 21, 2002
English to Danish translations [Non-PRO]
/ personlig udvikling / coaching
English term or phrase: to come from a powerful state
Ak, jeg sidder fast i følgende sætning: It's important to come from a powerful state, to come from the best version of yourself. Or you won't be able to help others.

Jeg ved selvfølgelig godt, hvad sætnigen betyder ;o), men har bare svært ved at få det til at lyde godt på dansk.

Mange tak.
Barbara Østergaard
Denmark
Overskud
Explanation:
Det er vigtigt at have overskud, at være på toppen. Ellers kan man ikke være til hjælp for andre.
Selected response from:

Kjeld Holm
Grading comment
Jeg blev inspireret af begge svar, og har besluttet mig for "det er vigtigt at have ressourcerne...". Tak til jer begge.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ressourcestærkTrine A
4OverskudKjeld Holm


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Overskud


Explanation:
Det er vigtigt at have overskud, at være på toppen. Ellers kan man ikke være til hjælp for andre.

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 402
Grading comment
Jeg blev inspireret af begge svar, og har besluttet mig for "det er vigtigt at have ressourcerne...". Tak til jer begge.

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ressourcestærk


Explanation:
kan dette mon bruges?

...at være ressourcestærk, at trække på det bedste i en selv.

Jeg har ikke nogen eksempler - blot en tanke.

Trine A
PRO pts in pair: 53