KudoZ home » English to Danish » Other

TMC event

Danish translation: TMC event


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:TMC event
Danish translation:TMC event
Entered by: Poul Moller

14:07 Nov 10, 2003
English to Danish translations [PRO]
/ trafik
English term or phrase: TMC event
Sammenhæng; A TMC event on the route received.
Det er noget vist med et medieshow, men er der nogen, der ved, hvad det hedder på dansk, eller om det ikke oversættes...
Poul Moller
TMC event
Explanation:
TMC = Traffice Message Channel. Jeg tror ikke, at du behøver at oversætte TMC event.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-10 14:24:40 (GMT)
--------------------------------------------------

OOPS jeg sendte dig den forkerte site. Sorry

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-10 14:25:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Her er det rigtige site: http://www.bilstereoportalen.dk/nyheder/index.asp?mode=alle
Selected response from:

xxxlone
Canada
Grading comment
Tak skal du hvae, Lone, det lyder rigtigt i sammenhængen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4TMC eventxxxlone
1TMCBeate Boysen


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
TMC event


Explanation:
TMC = Traffice Message Channel. Jeg tror ikke, at du behøver at oversætte TMC event.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-10 14:24:40 (GMT)
--------------------------------------------------

OOPS jeg sendte dig den forkerte site. Sorry

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-10 14:25:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Her er det rigtige site: http://www.bilstereoportalen.dk/nyheder/index.asp?mode=alle


    Reference: http://www.nt.gov.au/dcis/caps/business/winning/wingov11.sht...
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933
Grading comment
Tak skal du hvae, Lone, det lyder rigtigt i sammenhængen.

15 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
TMC


Explanation:
Hej Poul,

Jeg har ingen erfaring inden for dette område, og det er svært at se ud fra sammenhængen, hvad den rette betydning skal være, men der er et par links til forkortelsesordbøger her, som du måske kan bruge:
http://www.lib.berkeley.edu/EART/abbrev2.html#t
http://www.plexoft.com/SBF/T03.html#TMainC



    Reference: http://www.lib.berkeley.edu/EART/abbrev2.html#t
    Reference: http://www.plexoft.com/SBF/T03.html#TMainC
Beate Boysen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 9