KudoZ home » English to Danish » Other

revamp

Danish translation: Genbehandlinger


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:revamp
Danish translation:Genbehandlinger
Entered by: xxxlone

08:27 Jan 25, 2004
English to Danish translations [PRO]
English term or phrase: revamp
15% off all revamps!

Et tilbud fra en skønhedssalon.
Randi Stenstrop
Genbehandlinger
Explanation:
er mit gæt...

Revamp betyder jo ' at ændre, reparere, modificere, forandre, omforandre, osv., men det kan vist ikke bruges vedr. en skønhedssalon.
Selected response from:

xxxlone
Canada
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1AnsigtsbehandlingerBenjamin Andersen
5oppyntning eller renoveringSuzanne Blangsted
4Genbehandlingerxxxlone
1 +2Behandlinger
Ann Louise Rodríguez


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
Behandlinger


Explanation:
Hej Randi,

Et skud i tågen, 15% på alle behandlinger.

Definitionen ar "revamp", kan jeg heller ikke lige får til at passe!

God arbejdslyst,

Ann Louise


    Reference: http://www.hyperdictionary.com/search.aspx?Dict=&define=reva...
Ann Louise Rodríguez
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Margit Pehrsson: Det synes jeg passer helt fint.
9 hrs

agree  Hanne Sterndorf: Dette kommer nok nærmest og er bredest.
21 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Genbehandlinger


Explanation:
er mit gæt...

Revamp betyder jo ' at ændre, reparere, modificere, forandre, omforandre, osv., men det kan vist ikke bruges vedr. en skønhedssalon.



    xx
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
oppyntning eller renovering


Explanation:
Minksgaard's - renovering

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mads Grøftehauge: Den kan jeg godt li' - ansigtsrenovering! :-) Især fordi revamp oprindeligt betød omsåling (af en sko).
20 hrs
  -> ja den er sjov på den måde, men der står også oppyntning.. Jeg kan bedst lide ansigtsbehandlinger

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Ansigtsbehandlinger


Explanation:
Det plejer at dække over en behandling med afrensning, peeling, damp, massage osv.

Benjamin Andersen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted
19 hrs