KudoZ home » English to Danish » Other

Ability to conduct office pages

Danish translation: Evnen til at bruge kontorets personsøgere // even til at udføre personsøgning på kontoret


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Ability to conduct office pages
Danish translation:Evnen til at bruge kontorets personsøgere // even til at udføre personsøgning på kontoret
Entered by: Susanne Roelands

11:00 Feb 18, 2005
English to Danish translations [PRO]
Other
English term or phrase: Ability to conduct office pages
Ability to conduct office pages from any phone.

(specifikation for telefonsystem)
Susanne Roelands
Belgium
Evnen til at bruge kontorets personsøgere // even til at udføre personsøgning på kontoret
Explanation:
www.kontorservice.dk/Telefonpasning_ kontorhotel_adresseservice/city.htm

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 49 mins (2005-02-18 22:49:45 GMT)
--------------------------------------------------

typo - // even er selvf. \"evnen\"
Selected response from:

Suzanne Blangsted
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Evnen til at bruge kontorets personsøgere // even til at udføre personsøgning på kontoretSuzanne Blangsted
4personsøgning over højttaler
Charlotte Langbeen


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ability to conduct office pages
Evnen til at bruge kontorets personsøgere // even til at udføre personsøgning på kontoret


Explanation:
www.kontorservice.dk/Telefonpasning_ kontorhotel_adresseservice/city.htm

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 49 mins (2005-02-18 22:49:45 GMT)
--------------------------------------------------

typo - // even er selvf. \"evnen\"

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 115
Grading comment
Tak for hjælpen.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Schioenning Larsen
5 hrs
  -> Tak Dan

3 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ability to conduct office pages
personsøgning over højttaler


Explanation:
Personsøgning over højttaler fra alle telefoner

Kunne det dreje sig om personsøgninger via højttalere? I lighed med på store skoler, fabrikker eller i stormagasiner. Hvor den ønskede person så finder en telefon, indtaster et nummer eller en kode og så bliver forbundet? Det var bare en tanke.

Charlotte Langbeen
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 92