KudoZ home » English to Danish » Other

sales visuals

Danish translation: illustrationer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sales visuals
Danish translation:illustrationer
Entered by: Susanne Roelands

12:22 Feb 21, 2005
English to Danish translations [PRO]
Other
English term or phrase: sales visuals
Use sales visuals - it is best to use visuals to support particular benefits you can offer, or to tangibly show features or benefits to a customer.
(Telefonsalg)
Susanne Roelands
Belgium
illustrationer
Explanation:
Sales visuals vil jo normalt være noget på tryk og som ikke rigtig hænger sammen med telefonsalg (medmindre de allerede har fremsendt salgsmateriale og kan referere til det?) - Hvorfor ikke spørge din kunde/oversætterbureau?

Men ordet illustrationer dækker både tale og skrift.

Jeg ville omskrive det til:
Illustrér - det er bedst at kunne illustrere de særlige fordele du kan tilbyde, ....
Selected response from:

Charlotte Langbeen
United States
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4illustrationer
Charlotte Langbeen
4salgsbillederSuzanne Blangsted
3Visualiseringer
Jeanette Brammer


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
illustrationer


Explanation:
Sales visuals vil jo normalt være noget på tryk og som ikke rigtig hænger sammen med telefonsalg (medmindre de allerede har fremsendt salgsmateriale og kan referere til det?) - Hvorfor ikke spørge din kunde/oversætterbureau?

Men ordet illustrationer dækker både tale og skrift.

Jeg ville omskrive det til:
Illustrér - det er bedst at kunne illustrere de særlige fordele du kan tilbyde, ....

Charlotte Langbeen
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 92
Grading comment
Tak for hjælpen.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
salgsbilleder


Explanation:
mit forslag

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 115

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Visualiseringer


Explanation:
Ligesom Charlotte vill jeg omskrive til et verbum: Visualiser - det er bedst at kunne visualisere osv.

Jeanette Brammer
Works in field
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 80