KudoZ home » English to Danish » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

Technical

Danish translation: sætte margin til 46.2 mm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:opening a 46.2 mm margin
Danish translation:sætte margin til 46.2 mm
Entered by: Allround

10:33 Jun 10, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / Photography
English term or phrase: Technical
...we recommend
opening a 46.2 mm margin from the top of the media and a 26.8 mm
margin from the bottom of the media...

det er særligt udtrykket: "opening a 46.2 mm margin", som jeg er usikker på.
Gitte Gifford
sætte margin til 46.2 mm
Explanation:
...vi anbefaler at sætte mediets øvre margin til 46.2 mm og dets nedre margin til 26.8 mm...
Selected response from:

Allround
Denmark
Grading comment
Jeg siger mange tak for din hjælp.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5åbne en kant på 46,2 mmxxxlone
5Send venligst lidt mere kontekst plus evt. din oversættelse omkring "stedet".xxxfos2002
4sætte margin til 46.2 mm
Allround


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
åbne en kant på 46,2 mm


Explanation:
Hope this helps.


    xx
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 8

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sætte margin til 46.2 mm


Explanation:
...vi anbefaler at sætte mediets øvre margin til 46.2 mm og dets nedre margin til 26.8 mm...


Allround
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Jeg siger mange tak for din hjælp.

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Send venligst lidt mere kontekst plus evt. din oversættelse omkring "stedet".


Explanation:
Jeg vil gerne hjælpe, men jeg behøver lidt flere oplysninger.

Venlig hilsen
Frits

xxxfos2002