KudoZ home » English to Danish » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

shutter charge

Danish translation: lukker(knap)


18:47 Apr 3, 2004
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: shutter charge
Vejledning til digitalt kamera
Cecilia Gammeltoft-Hansen
Denmark
Danish translation:lukker(knap)
Explanation:
Hm, jeg vil tro, det er lukkerknappen... Se illustrationen på nedenstående link.
Selected response from:

Barbara Østergaard
Denmark
Grading comment
Desværre har jeg en anden term for lukker(knap), men dit link er en meget stor hjælp.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4elektronisk lukkerSuzanne Blangsted
3lukker(knap)
Barbara Østergaard


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lukker(knap)


Explanation:
Hm, jeg vil tro, det er lukkerknappen... Se illustrationen på nedenstående link.


    Reference: http://wwwdk.kodak.com/cluster/global/da/service/publication...
Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Desværre har jeg en anden term for lukker(knap), men dit link er en meget stor hjælp.

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elektronisk lukker


Explanation:
http://www.diamig.dk/special-kamera.htm
shutter er lukker
charge er electricitet eller opladning

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 3