KudoZ home » English to Danish » Psychology

spiritual worship

Danish translation: åndelige behov,,,tilbedelse


07:15 Jul 24, 2005
English to Danish translations [PRO]
Psychology
English term or phrase: spiritual worship
Practice spiritual worship that edifies.

Punkt i materiale til et selvudviklingskursus.
Randi Stenstrop
Danish translation:åndelige behov,,,tilbedelse
Explanation:
Få dit åndelige behov dækket gennem tilbedelse
Selected response from:

Charlotte Langbeen
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2åndelig tilbedelse
Poul Moller
4åndelige behov,,,tilbedelse
Charlotte Langbeen
3(opbyggelig) spirituel dyrkelseBente Sorensen


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
åndelig tilbedelse


Explanation:
Hvis mit svar kommer med to gange, beklager jeg, men det ser ud som om, systemet ikke registrerer, at jeg svarer....

Poul Moller
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christian Schoenberg: Dette må være det tætteste, man kan komme, selvom det at tilbede af en eller anden grund synes hæftet til etablerede religioner eller specifikke guder (og ikke anvendes i en 'New Age' sammenhæng). Er jeg helt forkert på den?? Charlotte: Ja, du har ret...
4 hrs

agree  Jeanette Brammer: Christian: Begrebet Gud er også en del af New Age, og derfor er gudstilbedelse det også.
7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(opbyggelig) spirituel dyrkelse


Explanation:
My sugestion

Bente Sorensen
Native speaker of: Danish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
åndelige behov,,,tilbedelse


Explanation:
Få dit åndelige behov dækket gennem tilbedelse

Charlotte Langbeen
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4