KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

applied digital products

Danish translation: anvendte digitale produkter


18:59 Mar 12, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering / recording media and computer peripherals
English term or phrase: applied digital products
-fra et firma der producerer tilbehør til pc, CD-rom, bånd, m.v.
Det med "applied" er gået i hårdknude for mig.
På forhånd tak for idéer!
xxxschwensen
Danish translation:anvendte digitale produkter
Explanation:
held og lykke med det ;-)
Selected response from:

Barbara Østergaard
Denmark
Grading comment
Så simpelt var det alligevel ;o) Det lød bare for "engelsk" i mine øren i begyndelsen.
Tak til jeg begge.
Anna
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1anvendte digitale produkter
Barbara Østergaard
5tekniske digitalprodukterxxxlone
4praktisk anvendt
Yngve Roennike


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
anvendte digitale produkter


Explanation:
held og lykke med det ;-)

Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 356
Grading comment
Så simpelt var det alligevel ;o) Det lød bare for "engelsk" i mine øren i begyndelsen.
Tak til jeg begge.
Anna

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted
3 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tekniske digitalprodukter


Explanation:
Maybe this helps?

applied normally means anvendt/påført-pålagt but can also mean teknisk!

xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
praktisk anvendt


Explanation:
so it says in Norstedts Ordbok.

Yngve Roennike
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dorte Scheeler: Er det en dansk ordbog? Det lyder da underligt på dansk i forbindelse med digitale produkter.
1 hr