KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

aduster arm

Danish translation: manøvrehåndtag


07:49 May 22, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: aduster arm
Seat in a telehandler
Kate Persson
Denmark
Danish translation:manøvrehåndtag
Explanation:
... er mit bud (går ud fra, at du selv har tænkt på justeringsarm ;o)
Selected response from:

Barbara Østergaard
Denmark
Grading comment
Hej

Der står højt og tydeligt ADUSTER arm to gange i manualen, men det må være en fejl.

Jeg siger 10000000000000 tak.

K
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5indstillelig arm/kontrolarmxxxlone
4manøvrehåndtag
Barbara Østergaard
4Justeringsarm
Allround
4justeringsarm
Lisbeth Mejer


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
justeringsarm


Explanation:
Mon ikke det er en trykfejl, så der skal stå "adjuster arm"?

Lisbeth Mejer
Germany
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 482

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Justeringsarm


Explanation:
Jeg går ud fra, at der skal stå adjuster arm.

Allround
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 236

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manøvrehåndtag


Explanation:
... er mit bud (går ud fra, at du selv har tænkt på justeringsarm ;o)


    Reference: http://www.liebherr.dk/liebher_maskiner/lr_model/laesse.htm
Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 356
Grading comment
Hej

Der står højt og tydeligt ADUSTER arm to gange i manualen, men det må være en fejl.

Jeg siger 10000000000000 tak.

K

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
indstillelig arm/kontrolarm


Explanation:
Hope this helps.

xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933