KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

Printer manual

Danish translation: vælge størrelse/størrelsesorden og matche/sammenligne/konferere/samle/kollationere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Setting scaling og collate
Danish translation:vælge størrelse/størrelsesorden og matche/sammenligne/konferere/samle/kollationere
Entered by: Sabine H

16:51 May 24, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering / Printer manual
English term or phrase: Printer manual
setting scaling ...
og ...Collate ...
Gitte Gifford
vælge størrelse/størrelsesorden og matche/sammenligne/konferere/samle/kollationere
Explanation:
Hvad du vil bruge for collate kommer an på sammenhængen...
Selected response from:

Sabine H
United States
Grading comment
Mange tak!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1vælge størrelse/størrelsesorden og matche/sammenligne/konferere/samle/kollationereSabine H
4Printerhåndbog eller printermanual
Jens-Ancher Sonne


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Printerhåndbog eller printermanual


Explanation:
Printermanual er faktisk også anvendeligt på dansk. Det ville jeg selv bruge

Jens-Ancher Sonne
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
vælge størrelse/størrelsesorden og matche/sammenligne/konferere/samle/kollationere


Explanation:
Hvad du vil bruge for collate kommer an på sammenhængen...


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/
Sabine H
United States
PRO pts in pair: 13
Grading comment
Mange tak!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kjeld Holm: I en printer: (sortere) efter sidenummer (side 1 - 2 - 3 og ikke 321)
16 hrs