KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

feature commentaries

Danish translation: Filmkommentarer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feature commentaries
Danish translation:Filmkommentarer
Entered by: Michael Tettinek

06:34 Jul 5, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering / film/DVD
English term or phrase: feature commentaries
Godmorgen!
Jeg håber, at det her er det sidste spørgsmål til min DVD-menu! Jeg er lidt på "glatis", men regner med at blive ørn til det en dag ;o)
Problemet er de her "feature commentaries" . Der medfølger en ordliste til oversættelsen, og "commentaries" skal bare være "kommentarer", men hvad kan jeg gøre med "feature"? "Specielle kommentarer"? (Fra instruktøren, producer, m.v.)"Kommentarer til filmen"?
(Bagefter står der f.eks. "Outtakes - Alternate versions of key scenes - The making of... - Production design". Det er en slags indeks til hvad der er på dvd'en).
Ciao fra Salamanca,
Anna
xxxschwensen
Filmkommentarer
Explanation:
Like in a feature film
Selected response from:

Michael Tettinek
Grading comment
Den bruger jeg så. Tak skal du have.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Filmkommentarer
Michael Tettinek
4praestation
swisstell


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
praestation


Explanation:
strictly a guess

swisstell
Italy
Native speaker of: German
PRO pts in pair: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Filmkommentarer


Explanation:
Like in a feature film

Michael Tettinek
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 59
Grading comment
Den bruger jeg så. Tak skal du have.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katja Helmich
1 hr