KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

If the vertical frequency is set at over 76Hz, this message will appear for 5 se

Danish translation: Hvis den vertikale frekvens indstilles til mere end 76 Hz, vil denne meddelelse blive vist i 5 sek.


17:13 Jul 12, 2002
English to Danish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: If the vertical frequency is set at over 76Hz, this message will appear for 5 se
Please advise me how to translate the following sentence in Danish:

If the vertical frequency is set at over 76Hz, this message will appear for 5 seconds and then disappear.
Hee
Danish translation:Hvis den vertikale frekvens indstilles til mere end 76 Hz, vil denne meddelelse blive vist i 5 sek.
Explanation:
Der er ikke plads til mere svar i rubrikken ovenfor. Jeg håber, du kan klare resten selv.

Venlig hilsen
Frits Overgaard Sørensen
Selected response from:

xxxfos2002
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Hvis den vertikale frekvens indstilles til mere end 76 Hz, vil denne meddelelse blive vist i 5 sek.xxxfos2002
4Denne besked vil vises i 5 sekunder, hvis den lodrette frekvens er indstillet til over 76 Hz
Allround


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Hvis den vertikale frekvens indstilles til mere end 76 Hz, vil denne meddelelse blive vist i 5 sek.


Explanation:
Der er ikke plads til mere svar i rubrikken ovenfor. Jeg håber, du kan klare resten selv.

Venlig hilsen
Frits Overgaard Sørensen

xxxfos2002
PRO pts in pair: 32
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted
47 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Denne besked vil vises i 5 sekunder, hvis den lodrette frekvens er indstillet til over 76 Hz


Explanation:
Hope this helps.

Allround
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 236