KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

morality level

Danish translation: moralsk standard


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:morality level
Danish translation:moralsk standard
Entered by: Annelise Bentzen

10:23 Jul 15, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: morality level
Brugsvejledning til en satellitmodtager, hvor man kan indstille morality level til en værdi mellem 1-10 for at begrænse adgangen til forskellige programtyper.
Annelise Bentzen
Denmark
moralsk standard
Explanation:
Jeg synes det med "sædelighed" er for meget politisprog, og lødighed er vel ikke nødvendigvis knyttet til moral - så hvad med dette?
Selected response from:

Lisbeth Mejer
Germany
Grading comment
Tak for hjælpen. Annelise
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lødighedsværdixxxfos2002
4moralsk standard
Lisbeth Mejer
4sædelighedsniveau
Christina Clark


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sædelighedsniveau


Explanation:
eller anstændighedsniveau, hvis det er for langt, så anstandsniveau.

Måske kan du bruge det?

Christina Clark
Denmark
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 230

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lødighedsværdi


Explanation:
Med venlig hilsen
Frits Overgaard Sørensen

xxxfos2002
PRO pts in pair: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moralsk standard


Explanation:
Jeg synes det med "sædelighed" er for meget politisprog, og lødighed er vel ikke nødvendigvis knyttet til moral - så hvad med dette?

Lisbeth Mejer
Germany
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 482
Grading comment
Tak for hjælpen. Annelise