KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

Injector parts have been stamped for size

Danish translation: Størrelsesangivelsen er præget ind i indsprøjtningsdysekomponenterne.


12:32 Aug 8, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Injector parts have been stamped for size
Injector parts have been stamped for size:
Uddrag fra manual til udendørs gasgrill.
Gitte Gifford
Danish translation:Størrelsesangivelsen er præget ind i indsprøjtningsdysekomponenterne.
Explanation:
Jeg håber, dette hjælper.
Selected response from:

ush
Denmark
Grading comment
Jo, noget kunne da bruges:) Selv anvender jeg tilførsels- om injector.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4injektordelenes størrelse er stemplet i demHenning Andersen
4Størrelsesangivelsen er præget ind i indsprøjtningsdysekomponenterne.
ush


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Størrelsesangivelsen er præget ind i indsprøjtningsdysekomponenterne.


Explanation:
Jeg håber, dette hjælper.

ush
Denmark
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 58
Grading comment
Jo, noget kunne da bruges:) Selv anvender jeg tilførsels- om injector.

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
injektordelenes størrelse er stemplet i dem


Explanation:
hvorfor gøre det vanskeligt, når det kan gøres let og ubesværet på dansk lige ud af landevejen.

Henning Andersen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 216