KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

Auto Detect

Danish translation: automatisk valg/detektering


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Auto Detect
Danish translation:automatisk valg/detektering
Entered by: Gitte Gifford

10:13 Oct 23, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering / Printervejledning
English term or phrase: Auto Detect
I forbindelse med en printervejledning: Auto Detect (Settings)
Gitte Gifford
automatisk valg/automatisk detektering
Explanation:
Man kan vist oven i købet bruge "autodetect" på dansk.

Se i øvrigt nedenstående link.
Selected response from:

Barbara Østergaard
Denmark
Grading comment
Tak skal du have endu engang:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2automatisk valg/automatisk detektering
Barbara Østergaard
5Automatisk registrering / Registrer automatisk
Mette Djoerup
5Autosøg
Allround
4 +1autodetektering
Sven Petersson


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
autodetektering


Explanation:
Implicit in answer.

Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 672

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted: også brugt a microsoft
2 hrs
  -> Thank you very much!

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
automatisk valg/automatisk detektering


Explanation:
Man kan vist oven i købet bruge "autodetect" på dansk.

Se i øvrigt nedenstående link.


    Reference: http://boomtown.net/dictionary/bt.dic.php?action=A
Barbara Østergaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 356
Grading comment
Tak skal du have endu engang:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxlone
1 hr
  -> Tak Lone

agree  Mads Grøftehauge
1 hr
  -> og Mads!

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Autosøg


Explanation:
Eller automatisk søgning


    Reference: http://www.rhdata.dk/lydkort.htm
Allround
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 236

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Automatisk registrering / Registrer automatisk


Explanation:
'Automatisk registrering af indstillinger' eller 'Registrer automatisk indstillinger'.

Mette Djoerup
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 20