KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

trig

Danish translation: trigning


22:08 Nov 5, 2003
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: trig
Tekst om medicinsk monitor - skema med forklaringer til tegning:

"Trig" (area reserved for future use; not yet functional"
Randi Stenstrop
Danish translation:trigning
Explanation:
Jeg tror, at det er en forkortelse for trigning, som er fagjargon for en udløserfunktion/aktiveringsfunktion. Men jeg ville gerne se tegningen/sammenhængen.
Selected response from:

Kjeld Holm
Grading comment
Jeg tror, du har ret - men tegningen har jeg jo desværre ikke, og jeg kan heller ikke få fat på den. Tak!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5triglyceridesSuzanne Blangsted
2trigningKjeld Holm


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
triglycerides


Explanation:
trig er short for triglycerides

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808

10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
trigning


Explanation:
Jeg tror, at det er en forkortelse for trigning, som er fagjargon for en udløserfunktion/aktiveringsfunktion. Men jeg ville gerne se tegningen/sammenhængen.

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 402
Grading comment
Jeg tror, du har ret - men tegningen har jeg jo desværre ikke, og jeg kan heller ikke få fat på den. Tak!