KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

high flow planer

Danish translation: fræsemaskine med højtryk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high flow planer
Danish translation:fræsemaskine med højtryk
Entered by: Suzanne Blangsted

11:41 Jan 18, 2004
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: high flow planer
Ingen! Blot nævnt som et eksempel på tilbehør til en universalmaskine (entreprenørmateriel), men skal desværre oversættes alligevel.
Randi Stenstrop
fræsemaskine med højtryk
Explanation:
http://www.amp-cnc.com/index1\ref.dk\ref.dk.doc.htm

Se under Sahl Maskinteknik.
Selected response from:

Suzanne Blangsted
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fræsemaskine med højtrykSuzanne Blangsted
3overfladeplanererCecilia Gammeltoft-Hansen


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
overfladeplanerer


Explanation:
Det er et gæt, men jeg tror selv på det. Se nedenstående link.

http://www.bobcat.com/products/att/planerhi.jhtml

Cecilia Gammeltoft-Hansen
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 437

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fræsemaskine med højtryk


Explanation:
http://www.amp-cnc.com/index1\ref.dk\ref.dk.doc.htm

Se under Sahl Maskinteknik.

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808