KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

dolly jacks

Danish translation: værkstedsdonkraft/donkraft


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dolly jacks
Danish translation:værkstedsdonkraft/donkraft
Entered by: Susanne Roelands

14:16 Jan 23, 2004
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: dolly jacks
Use a fork lift or dolly jacks.
Susanne Roelands
Belgium
værkstedsdonkraft eller bare donkraft
Explanation:
Begge udtryk bruges - og jeg har sammenlignet billeder fra Google, der viser, at der findes flere typer med navnet dolly jacks.
Fx den type, man ruller ind under bilen på små hjul.
Selected response from:

Poul Moller
Grading comment
Tak for det.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gaffeltruck donkraftxxxlone
4 +1værkstedsdonkraft eller bare donkraft
Poul Moller
4donkrafte med modholdRandi Stenstrop


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gaffeltruck donkraft


Explanation:
Mon du kan bruge det forslag?


    Reference: http://www.ac-hydraulic.com/dk/forkliftjack.htm
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted: Forklift er gaffeltruck og den anden er donkraft.
3 hrs
  -> Tak for det!

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
donkrafte med modhold


Explanation:
L&H Teknisk

Randi Stenstrop
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 939

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
værkstedsdonkraft eller bare donkraft


Explanation:
Begge udtryk bruges - og jeg har sammenlignet billeder fra Google, der viser, at der findes flere typer med navnet dolly jacks.
Fx den type, man ruller ind under bilen på små hjul.

Poul Moller
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 744
Grading comment
Tak for det.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jmadsen
21 hrs