KudoZ home » English to Danish » Telecom(munications)

hunt groups

Danish translation: "hunt group"


09:05 Jul 27, 2005
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: hunt groups
Specificering af valgmulighed i telefon-/telekommunikationssystem i lejede kontorlokaler.
jmadsen
Danish translation:"hunt group"
Explanation:
"Den har "Hunt Group", dvs de 4 fastnet-linier kan indstilles på et hovednr."
Det kan ses anvendt på engelsk, jvf. link - om ikke andet er der en forklaring :-)
Selected response from:

Birgitte Hoffmann
Denmark
Grading comment
I mangel af bedre (og for at spiller sikkert) kan man satse på en "ikke-oversættelse" ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3"hunt group"Birgitte Hoffmann
2viderekaldsgrupper
Aino Slej


Discussion entries: 8





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
viderekaldsgrupper


Explanation:
Det er et bud. Prøv at tjekke linket og gæt selv videre. Eller ring til et kontor, hvor de har sådan et anlæg. Så kan personen fortælle dig, hvad der står på tasterne.


    Reference: http://www.businessphone.dk/dwnloads/brugervejl-systapp10E.p...
Aino Slej
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 8

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hunt group
"hunt group"


Explanation:
"Den har "Hunt Group", dvs de 4 fastnet-linier kan indstilles på et hovednr."
Det kan ses anvendt på engelsk, jvf. link - om ikke andet er der en forklaring :-)


    Reference: http://www.estation.dk/product.asp?product=791&page=1
Birgitte Hoffmann
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
I mangel af bedre (og for at spiller sikkert) kan man satse på en "ikke-oversættelse" ;-)