KudoZ home » English to Dutch » Advertising / Public Relations

business oportunities

Dutch translation: zakelijke kansen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:business oportunities
Dutch translation:zakelijke kansen
Entered by: Adela Van Gils

11:27 Feb 14, 2005
English to Dutch translations [Non-PRO]
Advertising / Public Relations
English term or phrase: business oportunities
Laten we deze term staan of wordt het vertaald?
Bedrijfskansen? Bedankt.
Adela Van Gils
Netherlands
zakelijke kansen
Explanation:
Hoi Adela, er zijn iets van 2000 Google hits op deze combinatie, waarvan er hier een: Zakelijke kansen. Als u: - wilt werken met gezonde voeding en/of huidverzorgingsprodukten - een bedrijf wilt starten - vanuit ...
www.slender-health-and-beauty-shop.nl/nl/pg_

Maar dat wil niet zeggen dat er niets anders pakkends is. Verder hangt het van jouw context af of je 'business opportunities' wilt laten staan.
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zakelijke kansen
Marijke Mayer
3 +1zakelijke mogelijkheden
shineda
4mogelijkheden om zaken te doenxxxNicolette Ri
3zakelijke kansen/ buitenkansen/ondernemerskansenIris70


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zakelijke mogelijkheden


Explanation:
meer google's dan 'business opportunities'

shineda
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
1 hr
  -> dank je

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
business opportunities
zakelijke kansen


Explanation:
Hoi Adela, er zijn iets van 2000 Google hits op deze combinatie, waarvan er hier een: Zakelijke kansen. Als u: - wilt werken met gezonde voeding en/of huidverzorgingsprodukten - een bedrijf wilt starten - vanuit ...
www.slender-health-and-beauty-shop.nl/nl/pg_

Maar dat wil niet zeggen dat er niets anders pakkends is. Verder hangt het van jouw context af of je 'business opportunities' wilt laten staan.

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
Grading comment
Bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxFullCircle
2 hrs
  -> Thanks.

agree  Ellen-Marian Panissieres-Beuker
7 days
  -> Thank you.

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zakelijke kansen/ buitenkansen/ondernemerskansen


Explanation:
Er zijn verschillende mogelijkheden, maar volgens mij is deze vraag in het verleden wel eens eerder gesteld.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-02-14 11:33:51 GMT)
--------------------------------------------------

inderdaad zie; business opportunity 4 februari 2004

Iris70
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 2

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mogelijkheden om zaken te doen


Explanation:
http://www-5.ibm.com/e-business/be/nl/glossary/v.html

xxxNicolette Ri
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4