KudoZ home » English to Dutch » Art, Arts & Crafts, Painting

four gentlemen

Dutch translation: vier edelen


13:48 Mar 5, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
English term or phrase: four gentlemen
Het gaat over Chinees penseelschilderen. De term omvat vier figuren: bamboe, chrysant, orchidee en pruimenbloesem.
Ammerins Moss
Netherlands
Dutch translation:vier edelen
Explanation:
Zie onderstaande referentie

[PDF] VBC/02/1141B/ChinaVandaag jan03
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML versie
... Het Chinees Politiek Bureau werd uitgebreid naar negen personen, zij zullen in ... speelt
vooral de reproductie van de ‘vier edelen’: pruimenbloesem, orchidee ...
www.belchin.be/downloads/ChinaV1-03.pdf
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
Super, ik zat al aan edelmannen te denken. Ik dacht in elk geval de goede kant op...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1vier edelen
vixen
4vier heren, vier schilders
Adela Van Gils


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vier heren, vier schilders


Explanation:
zoiets.

Adela Van Gils
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
vier edelen


Explanation:
Zie onderstaande referentie

[PDF] VBC/02/1141B/ChinaVandaag jan03
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML versie
... Het Chinees Politiek Bureau werd uitgebreid naar negen personen, zij zullen in ... speelt
vooral de reproductie van de ‘vier edelen’: pruimenbloesem, orchidee ...
www.belchin.be/downloads/ChinaV1-03.pdf

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Super, ik zat al aan edelmannen te denken. Ik dacht in elk geval de goede kant op...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ballistic
4 mins