KudoZ home » English to Dutch » Art/Literary

for comedy

Dutch translation: komedie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:for comedy
Dutch translation:komedie
Entered by: Nicolo

08:58 Mar 2, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: for comedy
Something about naples just seems made for comedy
jeroen celis
Het lijkt erop dat Napels meer een speler is in een comedie dan een Italiaanse stad
Explanation:
Dit heeft alles te maken met de geschiedenis van Napels als een van de "hoofdkwartieren" van de mafia. Iedereen probeert iedereen op te lichten, dit word zover doorgedreven dat het op het einde grappig is en zelfs een reusachtige comedie.
Selected response from:

Nicolo
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4voor een comedie
Antoinette Verburg
4Het lijkt erop dat Napels meer een speler is in een comedie dan een Italiaanse stadNicolo


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Het lijkt erop dat Napels meer een speler is in een comedie dan een Italiaanse stad


Explanation:
Dit heeft alles te maken met de geschiedenis van Napels als een van de "hoofdkwartieren" van de mafia. Iedereen probeert iedereen op te lichten, dit word zover doorgedreven dat het op het einde grappig is en zelfs een reusachtige comedie.

Nicolo
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 13

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
voor een comedie


Explanation:
'..made for comedy': 'geknipt voor een comedie'.

Antoinette Verburg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1276