KudoZ home » English to Dutch » Art/Literary

further reading

Dutch translation: Aanvullende lectuur/literatuur


18:43 Apr 2, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: further reading
Further reading wordt gebruikt als een titel. Hoe kan ik dit het best vertalen?
TB
Dutch translation:Aanvullende lectuur/literatuur
Explanation:
wordt weleens gebruikt...

succes,

Serge L.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-02 18:52:41 (GMT)
--------------------------------------------------

enkele voorbeelden:

\"Vakken - Studiejaren 2002-2003
... 20 p. voor te bereiden. De basisteksten worden bij het begin, aanvullende
lectuur tijdens de colleges op gegeven. Examenvorm. De ...
cwisdb.cc.kuleuven.ac.be/oo-bin/0203/ searchvaknr.pl?vaknr=W174&lang=N - 17k - In cache - Gelijkwaardige pagina\'s\"

\"[PDF]Aanvullende literatuur Politieke Economie 2002/2003
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML versie
Aanvullende literatuur Politieke Economie 2002/2003 Van Deemen, AMA & NP Vergunst
(1998) `Empirical evidence of paradoxes of voting in Dutch elections.\' Public ...
home.scw.vu.nl/~vergunst/polec/artikelenpolec.pdf - Gelijkwaardige pagina\'s \"
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Aanvullende lectuur/literatuurSerge L
3 +1een paar andere voorstellenxxxNicolette Ri
3verdere literatuurSIOE DARTANA


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Aanvullende lectuur/literatuur


Explanation:
wordt weleens gebruikt...

succes,

Serge L.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-02 18:52:41 (GMT)
--------------------------------------------------

enkele voorbeelden:

\"Vakken - Studiejaren 2002-2003
... 20 p. voor te bereiden. De basisteksten worden bij het begin, aanvullende
lectuur tijdens de colleges op gegeven. Examenvorm. De ...
cwisdb.cc.kuleuven.ac.be/oo-bin/0203/ searchvaknr.pl?vaknr=W174&lang=N - 17k - In cache - Gelijkwaardige pagina\'s\"

\"[PDF]Aanvullende literatuur Politieke Economie 2002/2003
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML versie
Aanvullende literatuur Politieke Economie 2002/2003 Van Deemen, AMA & NP Vergunst
(1998) `Empirical evidence of paradoxes of voting in Dutch elections.\' Public ...
home.scw.vu.nl/~vergunst/polec/artikelenpolec.pdf - Gelijkwaardige pagina\'s \"

Serge L
PRO pts in pair: 392
Grading comment
Bedankt

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacqueline van der Spek: aanvullende literatuur
25 mins

agree  Tina Vonhof
30 mins

agree  Maria Rosich Andreu
51 mins

agree  Ariser
1 hr
  -> Bedankt allemaal!

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
verdere literatuur


Explanation:
meerdere/verdere is niet altijd aanvullend.Kan een vervolg zijn,van vooafgaande zinnen.


    Reference: http://www.comfortfortoday.com
    Reference: http://www3.telus.net/lshpdara
SIOE DARTANA
Canada
PRO pts in pair: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
een paar andere voorstellen


Explanation:
Zie ook:
Voor wie meer wil weten:
Interessante lectuur/literatuur:
Meer over dit onderwerp in:
Overige wetenswaardigheden:
Lees verder in:
Verdere informatie:

enz.

xxxNicolette Ri
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: een PAAR? (Allemaal uitstekend overigens)
17 mins