KudoZ home » English to Dutch » Automotive / Cars & Trucks

quarter

Dutch translation: Achterbumperzijkanten


14:21 Aug 11, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / woordenlijst
English term or phrase: quarter
Rear Bumper Quarters

helaas geen context
Shayna Barby
Dutch translation:Achterbumperzijkanten
Explanation:
Ik ben niet helemaal zeker van mijn zaak maar 'quarter' betekent niet alleen 'achter' maar wordt ook voor het aangeven van zijkanten gebruikt. Zo betekent bijvoorbeeld 'rear quarter window' achterzijruit en 'quarter panel brace' betekent zijpaneelversterking.

Selected response from:

Mario Hendriks
Grading comment
hartelijk dank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1AchterbumperzijkantenMario Hendriks
3achterste deel
joeky janusch


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
achterste deel


Explanation:
Het achterste deel van de achterbumper??
Ik stel voor dat dat het gedeelte is dat we zo niet zien.

joeky janusch
Israel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Achterbumperzijkanten


Explanation:
Ik ben niet helemaal zeker van mijn zaak maar 'quarter' betekent niet alleen 'achter' maar wordt ook voor het aangeven van zijkanten gebruikt. Zo betekent bijvoorbeeld 'rear quarter window' achterzijruit en 'quarter panel brace' betekent zijpaneelversterking.



Mario Hendriks
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
hartelijk dank

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dimivdb
14 hrs
  -> Bedankt Dimitri