KudoZ home » English to Dutch » Automotive / Cars & Trucks

adjustment pinion, cam follower heads

Dutch translation: afstelpignon


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:adjustment pinion
Dutch translation:afstelpignon
Entered by: Massimo Lencioni

21:16 Mar 5, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / trucks
English term or phrase: adjustment pinion, cam follower heads
"Prices include basic adjustment, but not the adjustment pinion and cam follower heads."
Wie kan mij helpen met deze twee termen? Het gaat over vrachtwagens...
Massimo Lencioni
afstelpignon voor nokvolgerkoppen
Explanation:
Alleen de woorden nagezocht, niet in de tehnische boeken gecontroleerd, daar hb ik gen tijd voor, hoewel de losse delen wel bestaan.
Selected response from:

Anne Frehen
Grading comment
mooie termen, ook al leveren ze helaas geen van beide hits op met Google. Maar het lijkt me dus wel de juiste oplossing.
Allebei bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4afstelpignon voor nokvolgerkoppenAnne Frehen
1nokvolgerklemmen?
Antoinette Verburg


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
nokvolgerklemmen?


Explanation:
Een suggestie voor je tweede term, maar het is niet meer dan een wilde sprong in het duister.
Eurodicautom geeft 'nokvolger' voor 'cam follower'. Op onderstaande site (no. 1) vond ik 'nokvolgerklemmen'. Helaas heb ik geen idee of dat is wat je hebben moet... maar wie weet helpt het jou of anderen op weg.


    Reference: http://www.kevershop.nl/c37.html
Antoinette Verburg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
afstelpignon voor nokvolgerkoppen


Explanation:
Alleen de woorden nagezocht, niet in de tehnische boeken gecontroleerd, daar hb ik gen tijd voor, hoewel de losse delen wel bestaan.

Anne Frehen
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
mooie termen, ook al leveren ze helaas geen van beide hits op met Google. Maar het lijkt me dus wel de juiste oplossing.
Allebei bedankt!