KudoZ home » English to Dutch » Automotive / Cars & Trucks

in-line fuel filter

Dutch translation: brandstofleidingfilter


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in-line fuel filter
Dutch translation:brandstofleidingfilter
Entered by: Ingeborg Gonizzi

13:52 Jan 10, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: in-line fuel filter
Ik weet niet wat ik met dat in-line aan moet. Iemand een idee?
Alvast hartelijk dank!
Ingeborg Gonizzi
Netherlands
brandstofleidingfilter
Explanation:
Korter dan omschrijving met 'in (brandstof)leiding'. Dat zou iets worden van 'in (brandstof)leiding gemonteerd brandstoffilter'.
Enkele hits op Google.
Selected response from:

Jacques Wolse
Grading comment
Hartelijk dank, dat moet het zijn!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4brandstofleidingfilterJacques Wolse
4in de (brandstof)leiding
Harris Couwenberg


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in de (brandstof)leiding


Explanation:
brandstoffilter dat in de leiding is gemonteerd

Harris Couwenberg
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 48

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
brandstofleidingfilter


Explanation:
Korter dan omschrijving met 'in (brandstof)leiding'. Dat zou iets worden van 'in (brandstof)leiding gemonteerd brandstoffilter'.
Enkele hits op Google.

Jacques Wolse
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 47
Grading comment
Hartelijk dank, dat moet het zijn!